niedziela, 15 marca 2015

Zwiastun + przeprosiny

No hej!
Więc pewnie zauważyliście nie pojawił się rozdział. Jednak ma strasznie zawalony 'grafik'. Poza tym robiłam filmik na bloga. Jest to .... filmik który ukazuje jak to wszystko się stało ,że teraz jest tak(?) .Sama nie wiem jak to wytłumaczyć :)
Jestem też zawiedziona ponieważ pod ostatnim rozdziałem było aż 60 wyświetleń. I na pewno nie były to przypadkowe kliknięcia , ponieważ są to od bohaterów do rozdziału 4 wyświetlenia. Przykro... Bo piszę to też dla was. Nie będę was już zanudzać, więc życzę dobrej nocy. :)



Ada.xoxPozdrawiam.
PS. Piszcie co uważacie o tym filmiku! ;)
EDIT: Włąsnie go poprawiłam by był lepszy :)

1 komentarz:

  1. Nie przejmuj się, nie jesteś sama!! Ja też nie mam ostatnio na nic czasu:-/. A zwiastun jest naprawdę super!! Wow świetny nastrój i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń