piątek, 17 lipca 2015

News!

Witam!
       Po baaaaardzo długiej nieobecności. Jednak czuwałam i wciąż tu byłam! 
     Są wakacje, ja pracuję, ogarniam Zwiastunowy Kącik, piszę tam posty itp. + do tego dochodzi Dolina (oczywiście na obie strony serdecznie zapraszam!). Wiąże się  tym, że po prostu nie mam czasu na pisanie Remember. Ale!
  Postanowiłam (nie jest to jeszcze do końca pewne), że będę pisać to opowiadanie tylko na wattpadzie. Rozdziały będą częściej, jednak będą krótkie. Krótsze od tych co pisałam i to nawet o wiele. Co wy o tym sądzicie?
     Mam też zamiar napisać też drugie opowiadanie, które będzie występowało tylko na wattpadzie, pt. ''My mother's boyfriend".
     Za niedługo będę zamawiać okładkę, napiszę kilka rozdziałów na przód i chyba ruszamy z tym koksem! Rozwinę to opowiadanie do kilku rozdziałów i zabiorę się za Remember.
       Musicie koniecznie napisać co o tym sądzicie! Jeeeestem strasznie ciekawa! :D
     Jutro jadę nad morzę pod namioty i wracam dopiero we wtorek wieczorem. Może jak będę się wygrzewać w słoneczku to popiszę kilka rozdziałów do tego nowego opowiadania.
      A wy jak spędzacie wakacje, hę?! Pisać mi tu szybciutko!
     Ja już się żegnam, strasznie by mi było miło gdybyście odpowiedzieli co o tym wszystkim sądzicie i jak spędzacie wakacje.
       Ja teraz zabieram się za pisanie Poradnika, a potem jeszcze Przegląd stażystek, ehh tyle roboty, o słodki Jezu! Jeszcze spakować się muszę. xd
All the love, Ada xx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz