wtorek, 21 lipca 2015

Wattpad!


Heeej!
   Zdecydowałam i jest to już na 100% pewne, że Remember będzie pisane tylko i wyłącznie na Wattpadzie.
   Mam zamiar napisać pięć rozdziałów na przód w My mother's boyfriend i wtedy napiszę rozdział do Remember i rozdziały dalej będę pisać na zmianę (w miarę możliwości).

   Już na wstępie uprzedzam, że rozdziały będą krótkie, jednak (mam nadzieję) częściej. Bardzo chcę tą historię dokończyć i mam nadzieję, że mi się to uda (oczywiście z waszą pomocą).

    Ach i bym zapomniała!
   Jeśli macie jakieś pomysły, zdarzenia do tego opowiadania chętnie je poznam! Piszcie! (taa i tak wiem, że tego nikt nie czyta -,-).

Soooł.
     Tu macie liki do mojego kąta na wattpadzie, do Remember i My mother;s boyfriend




All the love, A xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz