sobota, 10 stycznia 2015

BUM BACH BAM

Dziś jest 10 stycznia 2015 roku. Trochę już minęło od poprzedniego postu, nie uważacie?
Niestety nie mogłam pisać. Pewnie teraz myślicie ,że kolejna wymówka i wgl. Niestety blogger spłatał mi figla ,że nie mogłam napisać tu żadnego postu. Ba! Nawet się zalogować .
Nie wiem co było przyczyną, blokada czy coś.
Mój tata 2 dni temu oddał komputer do resetu. Przed 2 godzinami go odebraliśmy. Pomyślałam sobie "raz kozi śmierć" czy jakoś tak to brzmi i .... Udało mnie się zalogować tu... Przez 2 bite godziny zastanawiałam się co zrobić. Napisać coś, usunąć bloga... Postanowiłam go odtworzyć. Pozmieniać rozdziały bohaterów. Wszystko!
Przez całą tą długą przerwę "dojrzałam" , przed pewne wydarzenia w życiu strasznie się zmieniłam. Nie jestem już tą nastolatka co byłam kiedyś. Moje myślenie, styl pisania i wszystko inne się zmieniło.Dojrzałam w pewnych sprawach, moje życie troszkę się unormowało ,a moje emocje się uspokoiły.  Więc w sumie blog nie był by spójny  (jeśli wgl coś jest tu wspólne) . Gdy nie mogłam nawet wejść na tego bloga, zrodziły się pomysły, koncepcje i myśli co mogłabym tu zmienić. Mam nadzieję,że zajdą tu OLBRZYMIE zmiany...
 Za chwilę nie będzie widać tu żadnych innych postów niż ten. Przerobię rozdziały, bohaterów, wygląd bloga. Dosłownie wszystko! Niestety musicie dać mi czas. I to dużo czasu.
Jeśli będę zaniedbywała to wszystko ... rzadko dodawała rozdziały to musicie wiedzieć! Jestem wielkim leniem,mimo że mam wielkie chęci ...ta chęć wygasa.
Więc! Musicie mi napisać w komentarzu "Ada, ty śmierdzący leniu, wstań z tego łóżka weź się za pisanie tego cholernego bloga! " czy coś w tym stylu , albo obraźcie mnie od najgorszych. Piszcie co wam się w tym blogu nie podoba, co mogę zmienić. Nie piszcie że super wszystko ładnie pięknie. Bo czasami "lizanie mi dupy" mi nie pomaga. owszem uwielbiam takie komentarze ,ale potrzebuję troszkę krytyki. :)
Jeszcze jedno! (jeśli w ogóle ktoś to czyta) Potrzebna jest mi osoba, która będzie sprawdzać mi rozdziały, z którą będę mogła je omawiać, będzie podsyłać jakieś "złote " myśli, przysyłać obrazki itp.
Więc jeśli któraś jest chętna (lub chętny, chociaż wątpię xd) to niech piszę na adres taszalonaadadziewczyna@gmail.com 
Najpierw przeprowadzę z wami "rozmowę" czy coś w tym stylu, poznamy się, itp. Potem wyślecie mi próbkę jakiegoś imagina (swojego oczywiście!) Ja wyślę wam "rozdział" gdzie będą specjalnie postawione błędy ,a wy je będziecie musiały poprawić, (będą błędy ort, jęz, irt. itp :)) . Jezu mam nadzieję ,że któraś z was będzie chętna :)
Do zobaczenia, aniołki.
Ada.xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz